My playlist aneb co pořád poslouchám

25.10.2012 13:23

Já vím, já vím. Už jsem tu docela dost dlouho nebyla, ale to víte začátek školy a mnoho dalšího-kámošky, rodina, atd... Teď jsem moc nvinky nesledovala, a tak jsem se rohodla dát sem svůj playlist, který poslouchám, když jsem na kopmu (zrovna jako teď). Playlist je seřazený podle toho jak hodně tu písničku poslouchám. Ke všem písničkám jsem se pokusila najít i videoklip na youtube.com .Pokud jsem nenašla videoklip, tak aspoň tu písničku. Hezký poslech.

  1. Schody z nebe-Tereza Kerndlová
  2. River flows in you-Yiruma
  3. Šestej pád-Ewa Farna a Dan Bárta
  4. Já chci jen to co chci-Tereza Kerndlová
  5. Hitmaker-Voxel
  6. Send it on- Disney friends (Miley Cyrus-Nick Jonas,Demi Lovato-Joe Jonas, Selena Gomez-Kevin Jonas)
  7. A thousand years-Christina Perri
  8. Funhouse-P!nk
  9. Bella´s lullaby-z Twilight Sagy
  10. Please don´t leave me-P!nk
  11. V síti-Voxel
  12. Naturally-Selena Gomez
  13. Tell me something I don´t know-Selena Gomez
  14. Maska-Ewa Farna
  15. Friends-Aura Dione ft. Rock Mafia
  16. Monster high-Ewa Farna

Některé písničky jste našli i v tipech, tak se nedivte, že jsou znovu napsané. Doufám, že aspoň něco se vám líbí.

                             ♥Niky♥